sábado, 9 de abril de 2016

Montevideo / Colonia de Sacramento / Buenos Aires

Hi friends!

After breakfast we went to Colonia de Sacramento, one of the oldest cities in Uruguay, after a 3-hour ride (nap), we arrived for lunch time so we went to eat something. After lunch we walked the historical city and learned more about the Uruguaian and Southamerican history. At 4:30pm we were in the ferry to cross the La Plata river. On it we watched the Barcelona game while the girls went shopping chocolates in the duty free. After an hour we finally made it to Buenos Aires! A while after our check in we went out for dinner; we had am awesome Argentinian Parrillada. Now we are going to sleep, tomorrow we will have a long day visiting the city. Gnite!
-----------------------------------------------------------------

Hola amigos!
Hoy despues del desayuno salimos hacia Colonia de Sacramento, una de las ciudades mas antiguas de Uruguay, llegamos allá a la hora de almuerzo, asi que comimos y salimos a recorrer el centro antiguo de Colonia y aprendimos un poco de la historia del lugar. A las 5 salimos en un barco y cruzamos el Rio de la Plata. Arriba del barco vimos el partido del Barcelona y las chicas compraron chocolates en el duty free, despues de una hora de viaje finalmente llegamos a Buenos Aires! Llegamos al hotel y poco tiempo despues salimos para comer una rica Parrillada Argentina. Ahora a descansar porque mañana vamosa recorrer la ciudad. Buenas noches!